Geriausia pusė miegoti širdies sveikatai, 8 miegojimo pozos ir jų įtaka sveikatai: kai kurios netgi žalingos

Miego pozos, kenkiančios sveikatai

Spausdinti Miego poza: ant kairiojo šono — sveikiau?

nuskausminamasis nuo galvos skausmo su hipertenzija heptral ir hipertenzija

Elijaus Kniežausko nuotr. Kaip taisyklingai miegoti?

Visi žinome, kaip svarbu kas naktį išsimiegoti, ir kaip svarbu, kad miegas būtų kokybiškas. Bet ar žinojote, kad didelį poveikį mūsų sveikatai turi miegojimo poza? Labai sveika miegoti ant kairiojo šono, rašoma curejoy. Išnagrinėsime, kaip tokia miegojimo poza veikia 6 kūno organus ir sistemas. Sumažėja apkrova kepenims Kepenys yra dešinėje kūno pusėje, tad jei miegodami gulėsite ant dešinės pusės, galite jas suspausti, ir jos negalės normaliai funkcionuoti.

Ant nugaros, pilvo ar šono? Kai kurie budistai ir Rytų medicinos ekspertai teigia, kad sveikatai geriausia padėtis — miegoti ant kairiojo šono. Veikia limfinę sistemą Pastaruoju metu galima rasti vis daugiau informacijos, kad kai kurie Rytų religijos, filosofijos ir medicinos ekspertai rekomenduoja miegoti ant kairiojo šono.

švarios kraujagyslės, sergančios hipertenzija žmonių, sergančių hipertenzija, gyvena

Budistų šaltinių teigimu, geriau miegoti ant kairiojo šono todėl, kad limfa geriausia pusė miegoti širdies sveikatai kaire kūno kūno puse, apskritai kairioji pusė dominuojanti žmogaus limfinėje sistemoje. Indai mano, kad geriau gulėti ant kairiojo šono ir geriausia pusė miegoti širdies sveikatai valgio.

Taip teigia Santariškių neurologijos klinikos gydytoja neurologė, miego sutrikimų specialistė Raminta Masaitienė. Masaitienė rekomenduoja miegoti trumpiau nei devynias su puse valandos, bet ilgiau nei penkias valandas, geriausia — septynias—aštuonias valandas.

Rytų ir kai kurie Vakarų ekspertai randa jau ne vieną pranašumą, jei žmogus ilsėsis ir miegos gulėdamas būtent ant kairiosios pusės. Teigiama, kad miegant ant kairiojo šono geriau filtruojasi limfa — lipnus, gelsvas, skaidrus skystis, kuriame yra labai daug limfocitų. Be to, yra monocitų, plazmocitų, granuliocitų ir pavienių eritrocitų, taip pat specifinių baltymų — antikūnų.

kai jie kelia 3 laipsnio hipertenzijos riziką vaistai nuo antrojo laipsnio hipertenzijos

Miegas ant dešiniojo šono sumažina limfinės sistemos darbo efektyvumą. Nėščiosioms, ir ne tik joms Teigiama, kad miegant ant kairiojo šono patogiau skrandžiui ir kasai, nes tai yra labiau įprastinė jų pozicija ir geriau išsiskiria kasos fermentai.

Ilgas miegas — pavojingesnis nei nemiga?

Gydytojai jau seniai nėščioms moterims rekomenduoja miegoti būtent ant kairiojo šono, nes tai pagerina širdies veiklą, kraujo cirkuliaciją, pašalina nuima įtampą nuo nugaros ir kepenų spaudimą gimdai. Miegas ant kairiojo šono, pagerina kraujotaką į gimdą, vaisių ir inkstus. Tyrimai parodė, kad miegant ant kairiojo šono mažiau jaučiami  refliukso simptomai.

Ir priešingai, miegant ant dešiniojo šono, šie simptomai gali paaštrėti. Taigi, jei pavalgius jaučiami nemalonūs refliukso simptomai, verta atsigulti ant kairiojo šono ir pagulėti bent dešimt minučių.

koks yra savaitės meniu su hipertenzija hipertenzija pensininkui

Sergant širdies ligomis Teigiama, kad žmonėms miegas ant kairiojo šono padeda pašalinti dalį širdies įtampos: sunkio jėga skatina arterijų cirkuliaciją. Tiesa, specialistai mano, kad taip nesveika miegoti sergant širdies nepakankamumu, patyrus infarktą.

ar galima plauti hipertenzija 4 galvos širdies rankos ir mano sveikata

Svarbi informacija