Izometrinė mankšta ir hipertenzija. Izometrinių treniruočių apžvalga

zona sveikata

Kėgelio pratimai Teksto dydis: Šie pratimai aprašyti dar Kamasutroje.

Jei ignoruojate rekomendacijas, padidinsite hipertenzinės krizės, miokardo infarkto, insulto, vidinio kraujavimo, kraujo krešulių ir kitų pavojingų sąlygų riziką. Hipertenzija ir kultūrizmas Kultūrizmas ir kitos sporto sritys, akcentuojant stiprumą ir sunkias apkrovas, dažniausiai yra kontraindikuotinos pacientams, sergantiems hipertenzija. Priežastis sukelia didelį kraujagyslių tono padidėjimą.

Senovės moterys juos atlikdavo, norėdamos tobulai įvaldyti meilės meną ir suteikti palaimą ne tik sau, bet ir partneriui. Vokietis medikas Arnoldas Kėgelis savo pacientėms pratimus atlikti nurodė vedinas kito tikslo — norėdamas padėti moterims atsikratyti tokių rimtų problemų, kaip gimdos nusileidimas ar šlapimo nelaikymas kosint, čiaudint, juokiantis ir esant sunkiam fiziniam krūviui.

Silpnumas, dusulys, krūtinės anginos priepuoliai; Tromboembolija ir trombozė. Svarbu prisiminti, kad hipertenzija sergančių pacientų terapinis pratimas pašalina sunkias apkrovas! Pavyzdžiui, svorio kėlimas ir bėgimas. Kai krūtinės skausmas, dusulys ir širdies ritmo sutrikimai vyksta treniruočių metu, nustokite naudotis ir pasitarkite su bendrosios praktikos gydytoju. Terapinių pratimų kompleksas ir treniruočių intensyvumas turėtų būti derinami su gydančiu gydytoju ir pratybų terapijos metodologu.

Kėgelio gimnastika, lavinanti gaktos-stuburgalio ir makšties raumenis, yra sudaryta iš trijų dalių: 1. Lėti įtempimai.

izometrinė mankšta ir hipertenzija

Reikia įtempti raumenis taip, kaip mes juos įtempiame norėdami sustabdyti šlapimo ištekėjimą. Lėtai suskaičiuoti iki trijų. Bus kiek sudėtingiau, įtempus raumenis, juos tokioje padėtyje išlaikyti sekundžių, o vėliau palengva atleisti.

izometrinė mankšta ir hipertenzija

Žemyn leidžiamės lygiai taip pat palengva, porą sekundžių užtrunkant kiekviename aukšte. Kaip galima greičiau įtempti ir atleisti raumenis. Moteriai reikia stangintis kaip gimdymo metu.

A: Ką darai nuvykus į autobusų stotelę ir einant prie jos matai, kaip autobusas traukiasi nuo stotelės? Geriausia, ką reikia padaryti, tai palaukti 15—20 min. Ateis kitas autobusas. Kraujospūdis mažinamas tuo pačiu būdu.

Pradėti treniruotis reikia nuo dešimties lėtų įtempimų, dešimties sutraukimų ir dešimties išstūmimų po penkis kartus per dieną. Po savaitės padidinti krūvį kiekvieną pratimą pailginant penkiais kartojimais ir taip kas savaitę kartojimų skaičių didinti kol, kiekvienas pratimas nebus kartojamas po 30 kartų.

  • Nemedikamentinis gydymas
  • Kraujo spaudimas vaistų liga hipertenzija
  • zona sveikata | archbure.lt
  • Kėgelio pratimai - archbure.lt
  • Anot jos, tokia mankšta nereikalauja nei daug laiko, nei specialaus inventoriaus — mankštintis galima gulint lovoje, sėdint biure ar net važiuojant autobusu.

Vėliau tęsti treniravimąsi atliekant bent po penkis pratimų rinkinius per dieną taip palaikant raumenų tonusą. Atliekant pratimus nepamirškite natūraliai ir tolygiai kvėpuoti.

izometrinė mankšta ir hipertenzija

Kasdien padarykite nuo šimto iki dviejų šimtų lėtų įtempimų. Kėgelio gimnastika galima užsiimti praktiškai bet izometrinė mankšta ir hipertenzija vietoje — vairuojant automobilį, vaikštinėjant, bežiūrint televizorių, sėdint prie stalo, gulint lovoje.

izometrinė mankšta ir hipertenzija

Iš pradžių atliekant lėto įtempimo pratimus gali pasirodyti, kad jūsų raumenys nenori užsilaikyti įtempimo būsenoje. Bet po kiek laiko raumenys sutvirtės ir jūs galėsite lengviau užsiimti Kėgelio gimnastika.

Post izometrinė relaksacija arba PNF priekinei ir užpakalinei šlaunies daliai

Raktiniai žodžiai.

Svarbi informacija