Mitybos rekomendacijos širdies sveikatai.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.
Все знали про Северную Дакоту.

Europos sveikos mitybos diena: rekomendacijos, padedančios gerinti mitybos įpročius 4 LRT. Sveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras primena, kad lapkričio 8-ąją minima Europos sveikos mitybos diena.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių  ligomis. Širdies ligos vis dar yra žudikės.

Moksliniais tyrimais įrodyta, kad mūsų sveikata didžiąja dalimi priklauso nuo maitinimosi, todėl šią dieną Europos šalyse siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į sveikatai palankaus maitinimosi svarbą bei mitybos specialistų rekomendacijas, rašoma pranešime. Lietuvos, kaip ir daugelio kitų Europos šalių, gyventojų mityba, deja, nėra palanki hipertenzija ir aukštas aukštas. Gyventojai vartoja nepakankamai daržovių, viso grūdo mitybos rekomendacijos širdies sveikatai, suvartoja per daug cukraus, druskos ir sočiųjų riebalų, o tai skatina įvairių lėtinių neinfekcinių ligų, tokių kaip širdies ir kraujagyslių sistemos, vėžio, diabeto, lėtinių plaučių ligų ir kt.

Įrodyta, kad reguliarus daržovių ir vaisių, augalinių aliejų, žuvies vartojimas šių ligų riziką mažina, o daug riebalų, ypač sočiųjų turinčių gyvūninių produktų vartojimas — didina.

Liucija Vaitkevičiūtė

Siekiant skatinti visuomenę keisti mitybos įpročius ir laikytis sveikatai palankios bei tvarios mitybos principų rekomenduojama: 1.

Valgykite įvairų maistą. Kiekvieną dieną valgykite visagrūdžių produktų.

koks yra geriausias juodojo šokolado poveikis širdies sveikatai

Penkis kartus per dieną valgykite daržovių, vaisių ar uogų. Kontroliuokite riebalų vartojimą.

vaistai nuo hipertenzijos nuo spaudimo

Rinkitės liesą mėsą ir liesos mėsos produktus. Ribokite perdirbtos mėsos ir raudonos mėsos kiekį. Vartokite liesus pieno produktus.

Populiariausi

Valgykite žuvį du ar tris kartus per savaitę. Ribokite maisto produktus ir gėrimus, kuriuose yra daug cukraus.

\

Valgykite nesūrų maistą. Gamindami maistą ribokite druskos kiekį.

g f langas apie hipertenziją

Gerkite pakankamai vandens. Valgykite reguliariai ir saikingai.

 Чтобы вы меня убили. - Я не собираюсь тебя убивать. Мне нужен только ключ.

Ilgiau žindykite kūdikius ir mažus vaikus. Gamindami ar rinkdamiesi jau pagamintą maistą, rinkitės tausojančius maisto gaminimo būdus. Atkreipkite dėmesį į maisto produktų etiketes.

Komentuoti

Venkite vartoti alkoholinius gėrimus. Palaikykite energijos balansą, daugiau dėmesio skirkite fiziniam aktyvumui.

kompresai nuo hipertenzijos

Siekite, kad jūsų mityba būtų ne tik sveika, bet ir tvari. Labai svarbu, kad siekiant sveikatai palankios ir tvarios mitybos rekomendacijos širdies sveikatai būtų laikomasi ne vienos ar kelių taisyklių, bet būtų atsižvelgiama į jas visas.

  • Veiksmingas hipertenzijos gydymo režimas
  • Gera mankšta širdies sveikatai
  • Hipertenzijos 1 stadijos slėgis
  • Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.
  • Никогда.

Halės Turgus.

Svarbi informacija